Onderdeel van VIPMEDIA

Adverteren

Het is nu wo 26-9-2018 3:49

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: TackleTest: Spro Bottom Jigging Sinker
BerichtGeplaatst: di 15-9-2015 9:49 
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

Lid: wo 07-4-2010 13:07
PR Snoek: 120cm
PR Snoekbaars: 91cm
PR Baars: 51cm
Leg uit Hans B. Wat moet wer veranderen=

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 15-9-2015 16:17 
The PikeFighter

Lid: wo 06-1-2010 19:34
PR Snoek: 114
PR Snoekbaars: 81
PR Baars: 50
Overige PR's: Spiegelkarper: 21 pond
Leuk spul! Maar ook in Nederland is dit zeker niet nieuw! Heb al +- een jaar de Flexheads van Crazy Fish, zijn precies hetzelfde ;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 15-9-2015 17:54 

Lid: di 17-8-2010 17:59
PR Snoek: 85
PR Snoekbaars: 66
PR Baars: 40
Jammer dat er bij zulke vernieuwende artikelen de negatieve reacties de boventoon voeren..

Ik gebruik zelf al geruime tijd dit type jigheads weliswaar van een ander merk, maar het principe is hetzelfde. Heb het destijds voor het eerst gezien tijdens een streetfishing wedstrijd in Den Haag waar een Russische deelnem er erg succesvol mee was. Door de flexibele jigheads komt er simpelweg meer beweging in je kunstaas!

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 15-9-2015 19:17 

Lid: wo 04-8-2010 11:37
Dag Sjoerd,

Wat moet er veranderen, tja ik kan wel wat roepen, maar het zal net zo zijn als in het voetbal, dat er zoveel vissers, er ook zoveel meningen zijn.

Maar als ik naar beide bladen kijk, dan vallen mij wel wat dingen op, en vind ik er wel wat van:

1. er zijn niet heel veel nieuwe onderwerpen. Natuurlijk kun je niet elke week iets vernieuwends schrijven, dat snap ik. Maar als er dan ook nog 2 bladen zijn, wordt de spoeling dun. En dat is in de huidige situatie zo. Stel je maakt er 1 blad van, dan zal het nog de moeite waard zijn. Dit heeft consequenties, er zal minder management nodig zijn, dat kun je op je klompen en met boerenverstand wel beredeneren. Maar waarom niet de krachten bundelen? En er één topblad van maken! Noem het dan "The Predator" of zo en je hebt ook een nieuwe naam.

2. Om de bladen te vullen (en de kosten te drukken vanzelfsprekend) staan beide bladen voor minimaal 1/3 deel vol met advertenties. Tel je daarbij de rubrieken "wat is nieuw" bij op, kom je op nog meer (verkapte) reclame. En wat de mooiste vorm van verkapte reclame is (tenminste, dat vind ik) is het laatste verhaal over de mooiste exotische vissen die gevangen worden in nog mooiere exotische oorden. Dat zijn in mijn ogen de mooiste reclamecampagnes waar ik niet op zit te wachten.

3. Wat ik zelf nog steeds als vervelend ervaar is dat Rovers en Beet zijn samengevoegd. Ik had pas een paar maanden mijn abonnement verlengd (voor 2 jaar) en vervolgens gebeurt dit. Het deel Rovers is niet groot, en Beet lees ik vrijwel niet, gewoon omdat het me niet interesseert.

Daarom ook mijn vraag aan jou: wordt er tussen de twee bladen (Rovers en de Roofvis) over de mogelijkheid van samenvoegen gesproken? Zo nee, waarom dan niet?

Roofvisgroeten,
hans

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: do 17-9-2015 9:23 

Lid: wo 07-4-2010 13:07
PR Snoek: 120cm
PR Snoekbaars: 91cm
PR Baars: 51cm
thanks voor je antwoord Hans B. Dat het moeilijk is om steeds weer nieuwe onderwerpen te kiezen, kan ik beamen. wij zondigen ons daar ook wel eens aan, maar vergeet niet, wat voor jou iets vanzelfsprekends kan zijn, kan voor een ander erg nuttig zijn. De een is de dropshotartikelen zat, de ander blijft ze met huid en haar verslinden.
Uiteraard blijven wij op zoek gaan naar nieuwe onderwerpen. waar wij zelf nu trots op zijn is de nieuwe weg qua invalshoeken. Niet zozeer de pro staffer vertelt het verhaal, maar de lezer. Een erg interessante insteek kan ik je zeggen. Met name het (heel toevallig ;-)) het nummer dat net uit gekomen is, heeft dat in zich. De meet, greet en fish sessie met daan verbruggen slaat wat dat betreft de spijker op de kop. Dit zal meer en meer de tendens worden bij onze visbladen.

Het buitenlandgedeelte; persoonlijk vind ik het supercool om te lezen. lekker wegdromen bij doldwaze avonturen. Of ik het ooit ga doen, is voor mij niet relevant. Gek genoeg zijn dit vaak ook de smaakmakers in de zin dat deze onderwerpen veel besproken worden. Niet voor niet is Rover monsters zo populair.

Een samenvloeiing van De Roofvis en Rovers. Tja, het zou mooi kunnen zijn, maar hoezeer ik Publishing House en de mensen daar ook respecteer, we blijven concurrenten. Pepsi en Coca Cola zie ik nu ook niet zo snel samen een frisdrank maken. Misschien wat vergezocht deze vergelijking, maar is wel beetje de strekking. Maar goed, zeg nooit nooit :-)

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Het is nu wo 26-9-2018 3:49