Onderdeel van VIPMEDIA

Het is nu vr 26-4-2019 14:36

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Poldersnoek – Do’s en Don’ts
BerichtGeplaatst: za 09-2-2019 22:31 
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

Lid: zo 21-8-2011 7:54
PR Snoek: 93
PR Snoekbaars: 72
PR Baars: 39
Overige PR's: 68,5 roofblei
:rofl:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 2:39 

Lid: do 28-10-2010 21:08
:rofl: Het is jammer dat ik al een jaar of 2 niet kan zien wat hein of harm zeggen anders was het misschien grappig geweest? Ik heb geen zin om te reageren op een stel kleuters.

@willem.. hoe kan je een kniptang verplicht maken als 75% van de snoekvissers niet eens weten hoe ze een onthaaktang moeten gebruiken of een kieuwgreep moeten doen? Zelfs in het bovenstaand artikel komen ze met een of ander aftandse hippe tang aanzetten met zoon hoesje er om... Kijk je naar vist tv/utube dan zie je zat slechte voorbeelden van érvaren' vissers die een goed voorbeeld proberen te geven..

Ga je maar niet druk maken over mij ik onthaak meer snoeken dan bijna elke visser die je op straat tegen zal komen, een tandarts is er niks bij laten we maar stellen, als het gaat om het verwijderen van haken. Ik doe dat snel en precies, tegen de tijd dat jullie het handtasje hebben open geritst en de goed geoliede knipex naar voren hebben getoverd zwemt mijn snoek alweer rondjes om de aasvis.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 9:04 

Lid: vr 16-3-2007 23:13
Zo dan! Ik geloof dat ik die berichten van jou ook niet meer wil zien. Wat een onzin zeg.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 10:23 

Lid: za 10-2-2007 22:36
AllroundFriesland schreef:
:rofl: Het is jammer dat ik al een jaar of 2 niet kan zien wat hein of harm zeggen anders was het misschien grappig geweest? Ik heb geen zin om te reageren op een stel kleuters.

@willem.. hoe kan je een kniptang verplicht maken als 75% van de snoekvissers niet eens weten hoe ze een onthaaktang moeten gebruiken of een kieuwgreep moeten doen? Zelfs in het bovenstaand artikel komen ze met een of ander aftandse hippe tang aanzetten met zoon hoesje er om... Kijk je naar vist tv/utube dan zie je zat slechte voorbeelden van érvaren' vissers die een goed voorbeeld proberen te geven..

Ga je maar niet druk maken over mij ik onthaak meer snoeken dan bijna elke visser die je op straat tegen zal komen, een tandarts is er niks bij laten we maar stellen, als het gaat om het verwijderen van haken. Ik doe dat snel en precies, tegen de tijd dat jullie het handtasje hebben open geritst en de goed geoliede knipex naar voren hebben getoverd zwemt mijn snoek alweer rondjes om de aasvis.

Jij bent echt een kopie van die andere rare snuiter. Ik denk dat 99,9% hier dat wel met mij en nogal wat andere regeerders het daar mee eens is.
Ik hoop niet dat je je reacties in dit topic met je volle verstand geschreven hebt. Want dan word het echt tijd voor een gedwongen opname. Man, man, man lees je eigen onzin nou eens terug, daar word je als mens toch gewoon verdrietig van. :bleh:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 11:26 

Lid: vr 26-9-2008 11:49
Larsje leeft in een fantasiewereld. Op zich niks mis mee, als hij ons er niet mee lastig valt.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 12:27 

Lid: za 10-2-2007 22:36
Ik heb zijn reacties nog eens terug gelezen. Volgens mij hebben we de messias van het roofvissen aan het woord. Ik vraag me af met wat voor boot hij vist, dat moet nog al niet een ding zijn, om dat ego drijvend te houden.
Nou ja, ik ga nog maar een streamer binden, zonder haak natuurlijk. Da's in mijn geval wel handig, hoef ik niet ik niet te knippen. Eigenlijk hoef ik dat toch nooit, ik vang meestal niks, daar durf ik wel voor uit te komen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 12:44 

Lid: vr 26-9-2008 11:49
:D

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 13:20 
AKA 'Hick van Dattum'

Lid: ma 05-6-2006 23:13
PR Snoek: Hans
PR Snoekbaars: is
PR Baars: een
Overige PR's: eikel
Nog even volhouden tot het nieuwe forum, dan zullen er een stuk minder trollen zijn.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 14:48 
BB Qing

Lid: ma 27-9-2010 20:11
Overige PR's: Revolver .22
een tandarts is er niks bij laten we maar stellen, als het gaat om het verwijderen van haken.

Dat snap ik er zijn niet veel tandartsen die haken verwijderen.
Bijlage:
geus-kansloos.jpg
geus-kansloos.jpg [ 149.43 KiB | 330 keer bekeken ]

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 10-2-2019 17:02 

Lid: zo 25-3-2012 22:19
PR Snoek: 111cm
PR Snoekbaars: +- 45
PR Baars: 33
Zelfs in het bovenstaand artikel komen ze met een of ander aftandse hippe tang aanzetten met zoon hoesje er om...

Van zulke tangen ben ik ook geen fan, heb zelf maar 1 en dat is een lange onthaaktang, geen 3 verschillende modellen die ben je niet nodig. Die tang zit wel achter in zoon hip tasje waar voorin zo'n hippe Kniptang zit. Spul zit altijd bij elkaar geen gezoek, voor in de tas of op klaar de onthaakmat.
Maar hoe kan je nou commentaar leveren op 75% van de vissers die bla bla bla... als je zelf vertikt een kniptang mee te nemen en claimt het beste voor te hebben met de vis? Net als dat je niet naast 1000 paaltjes staat te vissen waar je hengels breekt op een vis omdat je moet blocken. Of zonder net van een hoge kant staat te vissen, ga je ook niet zonder fatsoenlijk onthaakmateriaal op pad.

gr.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 11-2-2019 12:40 

Lid: wo 18-11-2009 15:41
een haak zat in de tong dus moest ik hem knippen, doe normaal joh, wat schiet je daar nou mee op behalve dat je het lastiger maakt om die punt alsnog te verwijderen.

Hoe kom je er nou bij dat het dan nog lastiger is!? Je snapt dus niet het principe van een haak+dregpunt doorknippen zodat je snel de haak eruit trekt? Jij gaat liever trekken aan een kieuwboog of tong zodat je je dure haakje heel terug hebt? :roll:

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 12-2-2019 10:14 

Lid: di 20-8-2013 13:39
Ineens heb je het! volgens mij is dit Kees van der Laak jongens!!!

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Het is nu vr 26-4-2019 14:36