Onderdeel van VIPMEDIA
Bestel hier je roofvisnet HoodieRoofvishaken.nl is er voor Vis en Visser. Kijk nu in de Online Shop.Uw online winkel voor Lunkercity producten!!Online Kunstaaswinkel van het noordenUw online Roofvis speciaalzaakSchitterende cadeaus exclusief voor roofvisnet en roofvisforum bezoekers bij een abonnement op Rovers.
Neem nu een abonnement op Rovers, het ultieme roofvismagazine van Nederland en Belgie.Klik hier voor Rovers Magazine!Minn KotaNew East FishingU hoeft echter niet de deur uit om van het voortreffelijke aanbod te profiteren welke Rix Webshops u heeft te bieden! Inmiddels kunt u al in 6 webshops online bestellenUw online hengelsport winkel Vismania De online store voor de SportvisserHumminbird
Adverteren

Het is nu za 18-5-2013 12:12

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: roofvisnet
BerichtGeplaatst: ma 16-7-2012 23:41 
Mummelman

Lid: vr 23-11-2007 21:33
PR Snoek: 115
PR Snoekbaars: 81
PR Baars: 45
Overige PR's: Kunstaas verzenden zonder haken
Ja eens. Waarom geen open kaart.
Bert

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 16-7-2012 23:58 
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

Lid: wo 19-8-2009 12:46
PR Snoek: 103
ik deel derkbait zijn mening volledig, er mag meer duidelijkheid komen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 11:23 
Bromsnor

Lid: za 25-8-2007 17:26
PR Snoek: 123
PR Snoekbaars: 76
PR Baars: 50
Valt mij ook een beetje tegen.... Ik heb ook nog geen reactie van Frank zelf gelezen. Dat had ik zelf ook wel verwacht. Of zit Frank inmiddels op een onbewoond eiland te rentenieren?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 11:52 
Renier schreef:
Valt mij ook een beetje tegen.... Ik heb ook nog geen reactie van Frank zelf gelezen. Dat had ik zelf ook wel verwacht. Of zit Frank inmiddels op een onbewoond eiland te rentenieren?

Praten is zilver, zwijgen is...

Een dergelijk verhaal heeft doorgaans alleen maar verliezers. Frank kan daar beter boven gaan staan en zorgen dat hij zo snel mogelijk gewoon weer wat anders heeft.

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 12:00 
Mummelman

Edwin- schreef:
Renier schreef:

Praten is zilver, zwijgen is...

Een dergelijk verhaal heeft doorgaans alleen maar verliezers. Frank kan daar beter boven gaan staan en zorgen dat hij zo snel mogelijk gewoon weer wat anders heeft.

Edwin,
Jij weet kennelijk meer. Een dergelijk verhaal. Welk verhaal?? Het is allemaal zo vaag. En verliezers?? Openheid van zaken is toch beter?
Bert

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 12:10 
Moderator RvF

Lid: vr 10-11-2006 15:37
PR Snoek: 114
PR Snoekbaars: 84
PR Baars: 54,5
Derkbait schreef:
Het mag geen geheim meer zijn dat het achter de schermen enorm borrelt. Wat mij boos maakt is het fatsoen van deze site om wel per dag de leden op de hoogte te houden met verslagen maar de moeite niet genomen word om alle 10,000 leden op de boogte te brengen van wat er aan de hand is. Als lid ben je dus niet belangrijk en hebben ze schijt aan je als de sponsors maar tevreden zijn, hun artikeltje staat wel online. Vergeten word dat dat door de leden gelezen word maar daar heeft men geen boodschap aan blijkbaar....... Triest......

dag Derk, ofschoon het je goed recht is een dergelijke topic te openen en ik je mening respecteer vind ik het wel jammer dat je dergelijke aannames doet en dingen suggereert waarvan je niet weet of het klopt wat je schrijft. Voor de 10.000 leden is het duidelijk dat Frank weg gaat bij Vipmedia (dat staat gewoon in een topic wat frank zelf heeft geplaatst) en dat Arnold stopt als beheerder/moderator (ook daar is niets geheims aan, want ook dat staat in alle openheid op het forum). Dus daarin zijn de leden gewoon op de hoogte gebracht. een groot gemis voor het forum, dat is zeker.

Ik kan niet zo goed thuis brengen waarom je stelt dat je als lid niet belangrijk bent en waarom je stelt dat ze schijt aan je hebben.

Ik voel me door je aangemaakte topic aangesproken omdat ik deel uitmaak van het beheer van het forum en altijd probeer zo open en eerlijk mogelijk te zijn. Ik heb GEEN schijt aan welk lid dan ook en vind leden NIET onbelangrijk. ik besteed momenteel dagelijks meer dan 2 uur aan het forum om alles in zo goed mogelijke banen te leiden. Liefdewerk oudpapier, maar ik doe het graag omdat het forum een dagelijks onderdeel van mijn leven uitmaakt, net als dat dat bij jou en vele anderen het geval is. Ben de afgelopen dagen via PM diverse keren voor rotte vis uitgemaakt en voor NSB-er uitgemaakt. Dat raakt me, maar als mensen zo willen reageren zegt dat vaak meer iets over hen dan over mij, zo denk ik dan maar.

Neem van me aan dat ik best wat kritiek kan hebben, maar ik stel het op prijs als deze kritiek wel gefundeerd en met feiten onderbouwd is Derk.

Mocht je mij ergens persoonlijk op aan willen spreken of vragen hebben, dan mag dat gerust, zowel openbaar als via PB. Je zult van mij in ieder geval altijd zo eerlijk mogelijk een antwoord krijgen, ik heb namelijk helemaal niets te verbergen.

Online Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 12:42 
Mummelman

Hallo Gert-Jan en de anderen,

Ik vraag me af: Waarom geen reactie of korte toelichting van Frank. Je haalt dan vragen en suggesties weg. Hiernaar is ook gevraagd in andere topics.
Gezien de paar topics over zijn vertrek en de reacties hierin zou je kunnen opmaken dat er iets aan de hand is in het geheel.
Verder vraag ik mij af waar we mee bezig zijn als we pm's gaan sturen om een moderator uit te maken voor rotte vis en erger. Jongens??
Bert

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 13:21 
Moderator RvF

dag Derk, dank voor je reactie. Nee, stil houden hoef je je niet, dat zal ik je ook zeker niet vragen. het forum is er juist voor om met elkaar in discussie te gaan. Er zal ter zijner tijd, dat neem ik aan tenminste, zeker openheid van zaken gegeven worden als er meer bekend is. Ik ben daar eerlijk in, momenteel weet ik ook niet wat de toekomst zal zijn. In verband met de vakanties van deze en gene is dat wat naar achteren geschoven. Maar er komt een gesprek met Vipmedia en de overgebleven beheerders/moderatoren en dan zullen ook wij weten waar we aan toe zijn. Tot die tijd zullen we het moeten doen zoals het nu is.

Online Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 13:23 
Moderator RvF

Bertolli schreef:
Hallo Gert-Jan en de anderen,

Ik vraag me af: Waarom geen reactie of korte toelichting van Frank. Je haalt dan vragen en suggesties weg. Hiernaar is ook gevraagd in andere topics.
Gezien de paar topics over zijn vertrek en de reacties hierin zou je kunnen opmaken dat er iets aan de hand is in het geheel.
Verder vraag ik mij af waar we mee bezig zijn als we pm's gaan sturen om een moderator uit te maken voor rotte vis en erger. Jongens??
Bert

Dag Bert,

Ik denk dat je die vraag het beste aan Frank zelf kan stellen, hij is nog gewoon op het forum aanwezig. Ik kan niet namens of over Frank spreken natuurlijk, die toelichting en/of reactie kan hij het beste zelf geven.

Groet, Gert-Jan

Online Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 15:04 

Lid: wo 19-8-2009 12:46
PR Snoek: 103
Gert-Jan Brinkman schreef:
dag Derk, dank voor je reactie. Nee, stil houden hoef je je niet, dat zal ik je ook zeker niet vragen. het forum is er juist voor om met elkaar in discussie te gaan. Er zal ter zijner tijd, dat neem ik aan tenminste, zeker openheid van zaken gegeven worden als er meer bekend is. Ik ben daar eerlijk in, momenteel weet ik ook niet wat de toekomst zal zijn. In verband met de vakanties van deze en gene is dat wat naar achteren geschoven. Maar er komt een gesprek met Vipmedia en de overgebleven beheerders/moderatoren en dan zullen ook wij weten waar we aan toe zijn. Tot die tijd zullen we het moeten doen zoals het nu is.

dit is voor mij meer dan uitleg genoeg.

Geduldig afwachten, ben ik sterk in :?

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 16:29 
Mummelman

Gert-Jan,

Bedankt voor je berichten!! Ik wacht even af en zal indien nodig Frank even een bericht sturen.
Bert

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 16:42 
El Raymundo

Lid: wo 01-7-2009 21:12
Derk heeft gelijk, als hij zeg dat dit niet chique is.

Waarom Frank verder niets kan zeggen is mij duidelijk, Waarom Vipmedia nog niet met opheldering is gekomen is mij ook duidelijk.
Even een moment van bezieling .............................................................................................. Juist! :wink: :lol:

Je kunt als moderators een afwachtende houding aanemen, wat betreft de toekomst van Roofvisnet/Roofvisforum.
Wat je ook kunt doen is; dit niet pikken! (De keus is geheel aan jullie!)

De Webmaster is uit zijn functie gezet.. waarom? en ben je het daar mee eens? (Je heb het recht om het te weten, net zoals alle leden op dit forum.)
Er zouden al twee vervangers aangewezen zijn, voor deze functie..
Hier van hebben we tot op heden nog niets vernomen, goh dat is ook niet netjes.. :) je zet de huidige webmaster uit zijn functie en laat het forum gewoon aan zijn lot over. (In de hoop dat de huidige moderators, de honneurs blijft waarnemen.. die mischien straks -op de langer termijn- ook vervangen worden?)

Maar zoals ik al eerder zei, het is geheel aan jullie..
Ik durf wel te stellen, dat het hele forum achter de mods gaan staan, als deze hun nek uitsteken. (Inclusief ondergetekende.)

En dat Vipmedia circus kan zich ook niet alles veroorloven..
Weer een moment van bezieling ......................................................

Grtz,

Raymond.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 21:03 

Lid: za 10-2-2007 22:36
Vipmedia is een groot bedrijf en die gaan uitsluitend en alleen voor geld, roofvissen zal ze worst wezen. Vandaar dat je niks hoort, waarschijnlijk hebben ze Frank gevraagd te zwijgen, wel of niet vrijwillig. Zo werkt dat bij die media toko`s.

willem

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 23:22 

Lid: do 06-1-2011 23:29
PR Snoek: 107
Overige PR's: Meerval 135cm
Ik denk als nieuw lid (ook al weet ik wie jullie zijn) heel veel mensen zich stil houden.
Als ik de reacties zo lees heb ik wel een idee wat er allemaal aan de hand is.Maar omdat ik,en ik denk vele met mij het gevoel hebben"ze zitten niet op mijn reactie te wachten" heb ik het alleen gevolgd en niet gereageerd.Had het een en ander ook al gehoord over vipmedia bij andere organisatie's
Het enigste wat ik hoop dat het forum in deze vorm blijft bestaan.
Ik beleef er tenminste nog veel plezier aan.

Heb dit gedoe ook al bij andere fora gehad deze hadden niks met vissen te maken,maar zodra de "grote" Heren zich ermee gaan bemoeien heeft meestal geen langleven meer.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 23:39 
Moderator RvF

shit, ik ben van 2006....dan ben ik ook al oude garde 8) !

Online Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 23:49 

Lid: za 01-8-2009 23:02
Haha.. voordat je het weet moeten we nog gaan betalen voor dit fora..
Lang leve de commercie;)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 23:53 
Visnoodle

Lid: do 19-8-2010 23:19
PR Snoek: 108cm
PR Snoekbaars: 27cm
PR Baars: 37cm
Overige PR's: 12 cm roofblei
Zal niet gebeuren Wim dan kan je het forum opdoeken. Ik ga er van uit dat de server kosten betaald worden van de advertenties. En de kosten daarvan worden bepaald door de hoeveelheid unieke bezoekers.

Tenminste dat is de normale manier

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: di 17-7-2012 23:58 

Lid: za 01-8-2009 23:02
Het was ook maar meer om de gek er mee te steken hoor..
Als het fora geld zou gaan kosten zullen (bijna alle) leden weg gaan.

Maar goed, het is jammer dat Frank weg gaat..
Gezien er verder niet zo veel bekend is omtrent de reden van zijn vertrek, weten we niet of hij wel op een 'leuke' manier is weg gegaan.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 0:10 
Visnoodle

Lid: do 19-8-2010 23:19
PR Snoek: 108cm
PR Snoekbaars: 27cm
PR Baars: 37cm
Overige PR's: 12 cm roofblei
Dat ben ik met je eens. Daar mag best wat duidelijkheid in zijn net als wat hun verdere plannen zijn.

Als wat nick zei waar is "dat het forum geld kost". Dan verwacht ik dat ze meer adverteerders zullen proberen aan te trekken. Zodat ze in ieder geval quitte draaien. Ook verwacht ik dat ze het blad en het forum meer zullen samenvoegen. Denk dan aan het uiterlijk. Artikelen die verwijzen daar forum threads etc.

Blijft het forum geld kosten dan ben ik bang dat ze er uiteindelijk de stekker eruit trekken.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 0:41 
.

Lid: di 07-2-2006 21:06
Heb dit topic eens doorgelezen. Kom tot de conclusie dat er wel heel hard moord en brand geschreeuwd wordt en met feiten gegooid door mensen die blijkbaar meer weten dan ik. Wanneer in "de echte wereld" contracten worden beëindigd dan gebeurt dit altijd binnenskamers. Er wordt niet met stront gegooid op de werkvloer. En als dat wel gebeurt, krijgt die partij een juridische of financiële sanctie.

Dit gebeurt binnen het bedrijf. Zij hebben recht op hun privacy en hoeven pas met een verklaring richting hun klanten te komen wanneer zij dit nodig achten. Tot die tijd hebben forumleden geen recht van spreken en kunnen zij vragen om duidelijkheid omdat ze in het roddelcircuit dingen hebben opgepikt. Leuk voor hen dat ze iets te horen hebben gekregen. Hoe lief hun bezorgdheid richting Frank en forum ook bedoeld is, het maakt de situatie er niet beter op. Door dit soort onrust neer te pennen kan Frank zelfs in een benarde positie komen omdat er wat jongens zijn die teveel hun bezorgde mondjes roeren.

Verder vind ik dat het stelling nemen tegen een nieuw beleid heel erg beperkt is. het nieuwe beleid is niet eens duidelijk, de heren hebben zich nog niet voorgesteld en hebben nog geen kans gekregen. En toch wordt er heel hard met allerlei truttigheden geschermd. Ik vind het een instelling van lik mijn vestje. Met die instelling kom je ook in reallife niet verder, laat staan op een forum.

Rekening mee gehouden dat verandering ook vooruitgang kan zijn? Misschien hebben deze kerels werk wat innovatieve ideeën en blijken het wel goede moderators te zijn.

Verder wel ik opmerken dat het forum de laatste jaren aan het terug lopen is. Mede door facebook welke nogal wat drukt op de vangstverslagen, de ongeordendheid staat een goede informatieverschaffing in de weg en daaruit komt dezelfde vraag 100 keer voorbij wat de jongens die echt wat te melden hebben, en eenn ander ook echt op weg kunnen helpen geïrriteerd raken en niet meer posten. Daardoor geven anderen "advies" wat ten koste gaat van de kwaliteit het forum. Sommige veelspammers lullen in elk topic mee wat de sfeer er niet beter op maakt en conflicten veroorzaakt.

Verder zou het prettig zijn als al deze informatie omtrent deze kwestie in 1 topic gebundeld wordt, zodat niet iedereen steeds hiermee geconfronteerd wordt. Denk niet dat alle leden gebaat zijn dat in elk topic steeds weer over begonnen wordt. Ik hoop eigenlijk dat forumbeheer de andere berichten verwijderd en mensen verwijst naar dit topic.

wat is het beste voor alle partijen? Vipmedia en frank hun zaken laten regelen en je niet bemoeien met dingen waar je je niet mee bezig moet houden. Paniekvoetbal met een hoop gemekker en bemoeienissen voor aanvang van de wedstrijd en een grote soapopera eromheen is nog geen team beter van gaan voetballen. Beter is klep houden, afwachten, goed posten, hard vissen en daar over lullen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 1:09 

Lid: ma 20-10-2008 20:35
ik ben het met alfons eens.

Ookal ben ik er niet bij vanaf dag 1, op het moment dat ik hier op het forum kwam een gezellige sfeer, veel informatie, behulpzame mensen. Alhoewel er toen een redelijk vaste kliek was tussen mensen, waardoor het soms toch wat lastig werd voor de nieuwelingen om zich helemaal "thuis" te voelen, vond ik het een geweldig forum. En dit is in mijn ogen nog steeds een geweldig forum. betrouwbare manier van handelen, een schat aan informatie is aanwezig en hier kunnen we allemaal onze hobby delen, of het nou ervaringen zijn of discussies, tips of trucs etc. Ik merkte ook wel dat het langzaam wat minder werd, maar bijna elk onderwerp is al wel over gediscussieerd, wel jammer dat er sommigen niet direct educatieve antwoorden kunnen geven en in elk topic moeten spammen. Dit zorgt wel voor de nodige irritatie en inderdaad conflicten.

Citaat:
Verder vind ik dat het stelling nemen tegen een nieuw beleid heel erg beperkt is. het nieuwe beleid is niet eens duidelijk, de heren hebben zich nog niet voorgesteld en hebben nog geen kans gekregen. En toch wordt er heel hard met allerlei truttigheden geschermd. Ik vind het een instelling van lik mijn vestje. Met die instelling kom je ook in reallife niet verder, laat staan op een forum.

Alfons slaat hier de spijker ook op z'n kop. Leden van dit forum mogen toch wel een idee krijgen waar ze aan toe zijn en wie er deel gaan uitmaken van het nieuwe beleid. Frank was in mijn ogen altijd de bestuurder van deze goed geoliede machine. Uiteraard zijn de moderators ook van grote waarde en ik heb dan ook diep respect voor deze jongens. De uren, energie en toewijding aan dit forum is iets wat zeer kostbaar is. Hopelijk zal en blijft vipmedia dit wel realiseren.

Wie weet dat we er met zijn allen aan kunnen werken om het forum zoals "vroeger" te maken en houden.
Wellicht dat na het 1 en ander aan het licht is gekomen, velen vragen zullen beantwoorden.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 1:48 

Lid: di 13-12-2011 23:56
PR Snoek: 90
PR Baars: 38
Overige PR's: brasem 64cm,Ruisvoorn 41cm,zeelt 49 cm
Wat is er nou precies aan de hand in het kort want ben te lui om die posts van 3meter lang te lezen

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 10:33 
Forumbeheer

Lid: za 23-6-2007 20:54
Dan ga ik toch even reageren. Ik ben op dit moment op vakantie en ik had 2 weken geen of nauwelijks internet.

Ik vind het erg jammer dat er op deze manier wordt gespeculeerd, conclusies worden getrokken en met modder wordt gegooid. Dit is alles wat ik weet en wat ik met jullie wil delen, om jullie hopelijk wat duidelijkheid te geven omtrent deze kwestie. Frank is per 1 september 2012 niet meer werkzaam voor Vipmedia en dus ook niet meer voor het forum / roofvisnet. Op dit moment heeft hij vakantie en levert zijn inactiviteit problemen op op Roofvisnet. Vipmedia probeert het te regelen, maar zij heeft zich altijd afzijdig gehouden van het forum, met een reden; om het Roofvisforum en Roofvisnet te laten blijven wat het altijd al was. Het mocht zijn gezicht niet verliezen. Daarom was Vipmedia inhoudelijk nooit bezig met het forum en roofvisnet.
Nu Frank echter wegvalt, moeten alle zeilen bijgezet worden om Roofvisnet en Forum aansturing te geven en alles goed te laten verlopen. Vipmedia vertelde mij dat zij op dit moment ook geen officieel bericht kan geven, omdat er nog allerlei dingen spelen waardoor het voor alle partijen niet verstandig is om officiële / definitieve berichten te plaatsen, terwijl dingen nog niet zeker zijn. Zover ik weet zal Frank zijn werkzaamheden voortzetten tot 1 september. Dit is alles wat ik weet en ik hoop oprecht dat jullie hier iets aan hebben en begrip hebben voor de vervelende situatie. Dit is echt een vervelende situatie waar niemand bij gebaat is en ik hoop echt dat het snel opgelost wordt!

Groeten, Paul (namens mij zelf, niet namens welke partij dan ook)

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 13:03 
Bromsnor

:saai:

Zonder dan ook maar een mening te vormen... Vipmedia hoeft niet met een officieel bericht te komen. Een aankondiging waarin men de huidige situatie verteld, met daarbij wellicht een toekomstplan of duidelijkheid dat zij ook nog niet weten hoe het verder moet, maar daar over nagedacht wordt, kan al veel rommel uit de lucht halen.

Het is alleen steeds vaker dat bedrijven dit niet meer durven. Is een duidelijk bericht plaatsen dan zo moeilijk? Of wij er recht op hebben? Dat laat ik lekker in het midden.

Het gaat om netheid. Ach, wie zijn wij.... Ja toch?

We zitten hier gezellig met elkaar en dat zal echt wel zo blijven. Daarbij, mocht dit allemaal uitdraaien op een fiasco komen we elkaar vanzelf weer ergens anders tegen.

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: wo 18-7-2012 20:25 
Bromsnor

Ach Nick.

Die artikelen lees ik toch al bijna nooit. Ik kom hier echt voor het forum gedeelte en daar is tot nu toe niets veranderd.

Offline Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 85 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende

Het is nu za 18-5-2013 12:12