| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Gert Pieters Eigen Ranknaam? Pm de beheerder
Geregistreerd op: 24 Nov 2008 Posts: 114 Woonplaats: limburg/vlaanderendenlandschge
|
Geplaatst: Wo 28-7-2010 21:22 Onderwerp: Weert, Limburg (Nederland) |
|
|
|
Ik zoek iemand die me een beetje op sleeptouw wil nemen in Weert daar ik in Weert men weg niet echt ken. Ben voornamelijk een kantvisser op snoek en baars, beschik ook over een hoby kayak maar geen echte ervaring hiermee.
Ik zoek voornamelijk iemand die me ook kan verbeteren en me zegt waar ik op moet letten en zeker zeggen als ik iets fout doe. En natuurlijk, gewoon een goede viskameraad  _________________ 2010;
snoeken: 1 (pr 83cm)
baars: 0 (pr 34,5cm)
forel: 0 (pr 50cm)
snoekbaars: 0
roofblei: 0 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Gert Pieters Eigen Ranknaam? Pm de beheerder
Geregistreerd op: 24 Nov 2008 Posts: 114 Woonplaats: limburg/vlaanderendenlandschge
|
Geplaatst: Ma 02-8-2010 6:13 Onderwerp: |
|
|
|
is er nu niemand in heel visland??? _________________ 2010;
snoeken: 1 (pr 83cm)
baars: 0 (pr 34,5cm)
forel: 0 (pr 50cm)
snoekbaars: 0
roofblei: 0 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Thom Prust Eigen Ranknaam? Pm de beheerder
Geregistreerd op: 30 Mei 2010 Posts: 4 Woonplaats: Neerpelt, en omgeving Weert Eindhoven
|
Geplaatst: Ma 02-8-2010 6:40 Onderwerp: |
|
|
|
Hoi Gert,
Ik woon in Neerpelt en vis regelmatig in Lozen; vlak over grens bij Neerpelt en ben toevallig gisteren aan het kanaal in Weert wezen vissen . Ik vis meestal op baars (omdat snoekbaars niet lukt ) en heb paar mooie baarzen gevangen. Ik heb NL vergunningen (ben ook Nederlander) en wil graag in deze regio op de roofvis, ben wel nog steeds zoekende naar de echt goede stekken. Stuur maar bericht als je wil afspreken. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
paul van bommel SlikeFighter
|
Geplaatst: Di 03-8-2010 4:20 Onderwerp: |
|
|
|
Omgeving Deurne ikke. Maar ben hier op het water bijna uitgekeken. Vis altijd vanaf de kant maar wil ook wel eens wat anders proberen.
Groeten Paulus _________________ Snoek: 102 cm
Snoekbaars: 64 cm
Cassetterecorder: 68 cm
Mijd dit water ivm blauwalg bord: 75 cm
Proces verbaal: standaard afmeting |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|