Roofvissen Forum: Vissen op Snoek, Snoekbaars, Zeevissen, Kunstaas, etc.    
PREDOX, DON'T LIMIT YOURSELF : Handmade Wooden Lures & Jerkbaits
 RegistrerenRegistreren   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
5 augustus noorwegen steinsfjorden

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Roofvisforum -> Roofvis Afspraken / Vismaat Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeroen mur
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

PostGeplaatst: Di 27-7-2010 8:13    Onderwerp: 5 augustus noorwegen steinsfjorden Reageren met citaat

ik ga samen met me ouders naar noorwegen. en ik ga daar in me eentje vissen omdat me vismaat afgezegt heeft vlak van te voren Rolling Eyes snap er nog steeds niks van maarja laat dan tenminste wat van je horen ofso.maar mijn vraag is gaat er iemand die kant op die zin heeft om een dag te vissen ik blijf op de steinsfjorden heb een boot en er kunnen max 2 personen bij dus hoop dat iemand er heen gaat sal wel top zijn en mischien kom ik daar iemand tegen ik kan aleen geen noors Laughing dus dan is het lekker rustig in de boot met een noor.voor vragen of iets pm me maar mvg jeroen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Roofvisforum -> Roofvis Afspraken / Vismaat Gezocht Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: