| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Erik Vriens Eigen Ranknaam? Pm de beheerder
|
Geplaatst: Di 20-7-2010 10:15 Onderwerp: Elburger wil het Drontermeer / Veluwemeer wel eens op |
|
|
|
Nou woon ik al 14 jaar in Elburg en heb al de nodige kilometers op de wal afgelegd terwijl ik m'n kunstaas in het water aan het werpen was. Het Drontermeer alleen nog maar vanaf de kant gezien en dan valt er niet zo verschrikkelijk veel te vangen.
Oftewel; Is er iemand die mij eens mee wil nemen om te gaan trollen op het Drontermeer / Veluwemeer ?
Ben in het verleden wel eens in Friesland met een collega wezen trollen (en goed gevangen), dus ik ben niet helemaal zonder ervaring. Heb er zelfs geschikt kunstaas voor. Maar ik zie dus bijna dagelijks de uitdaging liggen die Drontermeer / Veluwemeer heet en wordt dan jaloers op de eigenaars van de lege trailertjes die bij de trailerhelling staan... _________________ Ook zo'n bloedhekel aan Phalacrocorax Carbo's?
Snoek: 83 cm (grotere volgt...), Snoekbaars: 79 cm (staat al héél lang), Baars: 34 cm (enige vis van die hele dag) en Aal: 96 cm (toen het nog mocht) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter van der Veen Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

|
Geplaatst: Di 27-7-2010 18:16 Onderwerp: |
|
|
|
oppassen lui dit is een snorkelklopper
Erik, het is 1 keer eerder zo stil geweest
 _________________ Groetnis Peter |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Erik Vriens Eigen Ranknaam? Pm de beheerder
|
Geplaatst: Ma 02-8-2010 12:45 Onderwerp: |
|
|
|
Hey Peter,
je bedoelt toch niet die ene keer dat jij je PR op de valsgehaakte Kleine Modderkruiper neerzette op 7 cm? Of was het 9..?
Ben benieuwd of er nog iemand is die mij in wilt laten stappen bij de trailerhelling van Elburg. Enne, by the way: 100% C&R! _________________ Ook zo'n bloedhekel aan Phalacrocorax Carbo's?
Snoek: 83 cm (grotere volgt...), Snoekbaars: 79 cm (staat al héél lang), Baars: 34 cm (enige vis van die hele dag) en Aal: 96 cm (toen het nog mocht) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Peter van der Veen Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

|
Geplaatst: Wo 04-8-2010 16:59 Onderwerp: |
|
|
|
Ehhh nee ik bedoelde tijdens de Ursus Erectus...
He lui is er dan niemand die Erik eens meenemen wil?? Ik kan vanuit Friesland wel naar het veluwemeer komen maar dat heeft net zoveel nut als een limburger op het lauwersmeer . Kortom Erik wil graag eens uitgelaten worden _________________ Groetnis Peter |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|