Roofvissen Forum: Vissen op Snoek, Snoekbaars, Zeevissen, Kunstaas, etc.    
PREDOX, DON'T LIMIT YOURSELF : Handmade Wooden Lures & Jerkbaits
 RegistrerenRegistreren   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Elburger wil het Drontermeer / Veluwemeer wel eens op

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Roofvisforum -> Roofvis Afspraken / Vismaat Gezocht
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erik Vriens
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

PostGeplaatst: Di 20-7-2010 10:15    Onderwerp: Elburger wil het Drontermeer / Veluwemeer wel eens op Reageren met citaat

Nou woon ik al 14 jaar in Elburg en heb al de nodige kilometers op de wal afgelegd terwijl ik m'n kunstaas in het water aan het werpen was. Het Drontermeer alleen nog maar vanaf de kant gezien en dan valt er niet zo verschrikkelijk veel te vangen.

Oftewel; Is er iemand die mij eens mee wil nemen om te gaan trollen op het Drontermeer / Veluwemeer ?

Ben in het verleden wel eens in Friesland met een collega wezen trollen (en goed gevangen), dus ik ben niet helemaal zonder ervaring. Heb er zelfs geschikt kunstaas voor. Maar ik zie dus bijna dagelijks de uitdaging liggen die Drontermeer / Veluwemeer heet en wordt dan jaloers op de eigenaars van de lege trailertjes die bij de trailerhelling staan...

Snoek: 83 cm (grotere volgt...), Snoekbaars: 79 cm (staat al héél lang), Baars: 34 cm (enige vis van die hele dag) en Aal: 96 cm (toen het nog mocht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Peter van der Veen

PostGeplaatst: Di 27-7-2010 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

oppassen lui dit is een snorkelklopper Mr. Green Lachen

Erik, het is 1 keer eerder zo stil geweest

Lachen Lachen Lachen Ach...
Erik Vriens

PostGeplaatst: Ma 02-8-2010 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Hey Peter,
je bedoelt toch niet die ene keer dat jij je PR op de valsgehaakte Kleine Modderkruiper neerzette op 7 cm? Of was het 9..?

Ben benieuwd of er nog iemand is die mij in wilt laten stappen bij de trailerhelling van Elburg. Enne, by the way: 100% C&R!

Snoek: 83 cm (grotere volgt...), Snoekbaars: 79 cm (staat al héél lang), Baars: 34 cm (enige vis van die hele dag) en Aal: 96 cm (toen het nog mocht)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Peter van der Veen

PostGeplaatst: Wo 04-8-2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ehhh nee ik bedoelde tijdens de Ursus Erectus...

He lui is er dan niemand die Erik eens meenemen wil?? Ik kan vanuit Friesland wel naar het veluwemeer komen maar dat heeft net zoveel nut als een limburger op het lauwersmeer Mr. Green . Kortom Erik wil graag eens uitgelaten worden
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Roofvisforum -> Roofvis Afspraken / Vismaat Gezocht Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: