Roofvissen Forum: Vissen op Snoek, Snoekbaars, Zeevissen, Kunstaas, etc.    
PREDOX, DON'T LIMIT YOURSELF : Handmade Wooden Lures & Jerkbaits
 RegistrerenRegistreren   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Moet er nog een 2e Roofvisblad bijkomen in Nederland?
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Roofvisforum -> Discussie en Vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Is er behoefte aan een 2e Roofvisblad
Ja
61%
 61%  [ 128 ]
Nee
38%
 38%  [ 79 ]
191
Totaal aantal stemmen207

Auteur Bericht
)willem(
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

PostGeplaatst: Wo 31-3-2010 8:43    Onderwerp: nieuwe blad over bodig Reageren met citaat

hallo ik ben ook lid van de roofvis ik vind het een mooi blad opzich maar idd wat jedec zecht hier over heb die gelijk in vaak trippen naar het buitenland en vaak nog niet over snoek baars of snoekbaars maar over
vlag zalm zalm en forel ik ben van mening dat als je een stuk over roofblei snoek snoekbaars en meerval en baars gaat schrijven dat het veel beter is om telezen dan ken je daar in verdiepen en dat is toch denk ik wel wat ik wil. testen van produckten ook leuk om te laten zien pak een paar verschillenden visvinders bij elkaar kijk welke de beste is ook leuk en boeiend om telezen lijkt me toch? groeten )willem(
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Roofvisforum -> Discussie en Vragen Tijden zijn in GMT - 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 8 van 8

Ga naar: