Onderdeel van VIPMEDIA
RoofvisbotenBFT ShopUw online Webshop voor High end kunstaasU hoeft echter niet de deur uit om van het voortreffelijke aanbod te profiteren welke Rix Webshops u heeft te bieden! Inmiddels kunt u al in 6 webshops online bestellenHumminbirdUw online winkel voor Lunkercity producten!!De MegafishDE KUNSTAASSPECIAALZAAK VAN DE BENELUXUL-Fishing de Ultra light speciaal zaak!Hengel Discount Gigant
Adverteren

Het is nu vr 22-8-2014 5:55

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: maasplassen midden Limburg
BerichtGeplaatst: do 11-10-2012 21:35 
Eigen Ranknaam? Pm de beheerder

Lid: do 11-10-2012 21:22
PR Snoek: 93
PR Snoekbaars: 87
PR Baars: 45
Beste visvrienden,

Wat gaat er hier mis? Ik vis al jaren op de grensmaas in Zuid Limburg en heb op dit water nog nooit geblankt! Nu ben ik al 3 keer een hele dag wezen vissen op de wateren rondom Wessem en de teller staat op dit moment op 2 baarsjes..Eigenlijk zoek ik naar een beangstigende bevestiging: is het hier leeggevist? Is het de verbetering van t water (ik zag de bodem tot op 4.5 m diep)? Mijn gevoel zegt me dat er hier nog maar weinig rondzwemt..

Graag jullie mening!

Offline Profiel  

Berichttitel: Re: maasplassen midden Limburg
BerichtGeplaatst: do 11-10-2012 21:41 
Moderator RvF

Lid: do 28-8-2008 10:42
PR Snoek: 122
PR Baars: 54
Overige PR's: Blackbass 58
Heey Adje,

Wellicht komt het doordat het helderder is dan normaal. Probeer dan bijvoorbeeld op wat dieper water te vissen dan je gewend bent, sneller te vissen of met meer natuurlijke kleuren te kunstaas, zou zomaar resultaat op kunnen leveren.
Verder vis ik er nooit dus daar kan ik niets over zeggen, vis- en zeker op groot water- is echter bijna nooit ineens weg 8)

Groet,

Ate

Offline Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 14-10-2012 11:57 
"Snoekbaars verslaafd"

Lid: di 11-1-2005 14:17
PR Snoek: 97 cm
PR Snoekbaars: 93 cm
PR Baars: 53 cm